loading...
دختری از جنس سکوت
فروش شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

 

الی خانومی بازدید : 30 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

سلام چند شب پیش یه نفر که هیچ شناختی نداشتم و نمیدونم از کجا سرو کله اش پیدا شده بود و به قول خودش

تو مترو منو دیده بود و دنبالم تا دانشگاه اومده بود و از یکی ازو دوستام

شماره خونمون رو پیدا کرده بود اومد با خانواده خونه ما یعنی دقیقا سنت شکنی کرد چون تو دفعه اول خودش هم تشریف آورده بود

حالا اینا بماند

من همش حواسم بود که ببینم عکس العملش چجوریه ولی اصلا از رفتارش خوشم نیومد زل میزد تو چشمای آدم

بابام گفت باید اول دو نفر بزرگتر باشن بعد رسمیت پیدا کنه که برند حرفاشونو بزنند ولی باباش اصرار داشت که یه صحبت

اولیه انجام بشه خلاصه اینقدر مامانم اصرار کرد تا من هم قبول کردم چون حوصله داستانای فامیل رو نداشتم

رفتیم تو اتاق من و نشستیم

کمی از خودش گفت و از من سوال کرد منم چند تا سوالی که واسم خیلی مهم بود رو پرسیدم رسیدم

به سوال همیشگیم که به نظرم مهم ترین سوالمه

گفتم شما قبلا باکسی در ارتباط بودید البته آقایون این سوال واسشون طبیعیه ولی

من واسم خیلی مهمه چون اگه حتی جواب سوالمم منفی باشه و بعد ها بفهمم عدم صداقتتون رو می رسونه

دیدم انگار بهش بر خورد ولی خودشو جمع و جور کرد و یه جوابی داد که تا گوشام سوت کشییییییید

گفت خانومی منم یه سوال بپرسم بعد جواب شما رو بدم

گفتم بفرمایید

گفت: شما هم چهرتون قشنگه و نسبت به هم سن ها تون ریزترهستید

وقتی هم می خندید دل خیلی از پسرا رو می لرزونه حالا با هوسش کاری ندارم...

اینجا یه شک همیشه وجود خواهد داشت اونم اینه که قبل از ازدواج با من با چند تا پسر در ارتباط بودین

اگر هم بگید نه هیچی تا آخر عمر شک رو باید تحمل کنیم پس صادقانه جوابم رو بدید که ارتباطتون با این آدمها در چه حد بوده

من که دیگه داشت شاخ هام سبز میشد

رنگم میدونم که سرخ هم شده بود چون رسما داشت به من توهین می کرد

صاف بلند شدم و گقتم خوش آومدید آدم به این بی چشم و رویی نوبره

حالم خیلی خیلیییییییییییییی بد بود :((

 

من که سوالم به شخص اون آدم توهینی نکرده بود

چرا باید اینجوری سوال می کرد =(

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 1,041