loading...
دختری از جنس سکوت
فروش شارژ

بنر فروش شارژ - شارژ مستقیم همراه اول - ایرانسل

 

الی خانومی بازدید : 23 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

 

اولین ژله تزریقی ما سه تا نصفه شب عکس گرفتم اینجوری شده :D عکس صبح بعدیه 

 

 

یعنی موقع درست کردن این ژله اونقدری که من ذوق داشتم الهام و دوستش نداشتند همیشه دوست داشتم ریسک کنم اما از خراب شدن و مسخره شدنم می ترسیدم تا اینکهههههههه

انجامش دادم و به قول اعضای خونواده ها قشنگ ترین واسه من شناخته شد سمت چپ تو عکس یعنی اونی که دست راست منه 

مزش هم خیلیییییییییی خوب بود داداشم که همیشه کارش مسخره کردن بود این دفعه چشماش باز مونده بود میگفت فکر کن 1 % باور کنم این کار توووو بوده

تازه سخت ترین گل واسه من بود چون بین خودمون قرعه کشیده بودیم و رز به من افتاده بود و داوودی به الهام که وسطی میشه و لیلیوم به دوست الهام که سمت راستی میشه افتاده بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1,024